- FAQ om evenemang

FAQ om evenemang!

FAQ


Jag kan inte boka en specifik plats, var kommer vi att få sitta?

Svar: Vi placerar er i bokningsordning.

 


Jag kan inte boka specifika platser, kommer vi att få sitta tillsammans?

Svar: Så länge ni har bokat alla under samma bokningsnummer så hamnar ni per automatik tillsammans. Har ni gjort flera bokningar så måste ni meddela oss bokningsnumren så sätter vi er tillsammans. Kontakta oss senast 2 dagar innan evenemangen.

 


Vi är flera sällskap som har bokat biljetter i olika omgångar. Hur gör vi för att få sitta tillsammans?

Svar: Meddela bokningen på mail info@haraldsrestaurang.se eller kontakta oss på telefon 031 96 21 21 senast måndagen samma vecka som ankomst. Se till att du har samtliga bokningsnummer när du ringer eller mailar oss.

 


Jag är allergisk hur meddelar jag det?

Svar: Meddela bokningen på mail info@haraldsrestaurang.se eller kontakta oss på telefon 031-96 21 21 senast måndagen samma vecka som ankomst. Glöm inte att meddela ditt bokningsnummer.

 


Måste jag skriva ut mina biljetter eller räcker det att jag uppvisar dem i telefonen?

Svar: Generellt så räcker det att man visar upp dem i telefonen men till vissa konserter kan vi behöva en fysisk utskrift. Kika gärna på vad som gäller per föreställning/konsert.

 


Är lokalen anpassad för funktionshindrade?

Svar: Vår lokal är till viss del anpassad. Vi har inga trösklar och lokalen är öppen utan dörrar. Det finns en toalett för funktionshindrade och du får sitta på kortändan för mer utrymme. För att boka en sådan plats, kontakta bokningen på mail info@haraldsrestaurang.se eller per telefon 031-96 21 21.

 


Kan jag köpa dryckespaket på plats?

Svar: Det går bra att köpa till dryckespaket på plats, men om ni förköper så har vi förberett för er och kan ge er bättre service. Du kan byta ut ett glas vin mot öl.

 


Avbeställningsskydd?

Svar: Haralds tillhandahåller inget avbeställningsskydd, köpt biljett återlöses inte. Du får däremot ta med dig någon annan i personens ställe.

 


Vad är serviceavgift?

Svar: Serviceavgift är en avgift som vi tar ut för att täcka våra kostnader för vårt biljett- och försäljningsnät. Vid inställt eller flyttat evenemang återbetalas ej denna serviceavgift.

 


Får jag ta med mig mat eller dryck in på Haralds Salonger?

Svar: Nej, du får inte ta med mat eller dryck in på Haralds Salonger.

 


Är restaurangen / bar på Haralds öppen vid alla evenemang?

Svar: Ja, i princip, men det finns undantag. Se respektive evenemangssida för att få veta vad som gäller i samband med just ditt evenemang.